Bob Bech | Politi Ansøgning.

516 views
Hvad er dit RP navn?: Bob Bech

Hvor gammel er du (Min. 14 år, men der kan ske undtagelser!)?: 14

Har du nogen erfaringer som Politi?: ja

Beskriv dig selv i IRL (Min. 75 Ord)?:
Jeg er en frisk dreng fra Midtsjælland som har en stor passion for gaming. Jeg er flink og imødekommende og en fornuftig gut. Som kan tage nogen gode beslutninger, jeg er moden i forhold til min alder. Til dagligt går jeg i skole, men nu er det sommerferie derfor har jeg masser og tid til og være politi.  

Beskriv din RP karakter (Min. 50 Ord)?:
Malthe er en frisk gut. Som har benzin i blodet jeg elsker motorer og biler. Malthe kan holde sig på begge sider, hvis jeg er i penge mangel laver jeg ulovlige ting men hvis jeg ikke gør er jeg fornuftig. Til dagligt arbejder jeg på Taco Bell men jeg søger stærkt ind som "politi" fordi de har en del bedre løn. Som passer til mig og min familie fordi jeg har kone og børn. 

Hvad tror du selv du kan bringe til Politi korpset?:
Modenhed
Inputs
Forhandlinger
Humor

Hvorfor skal vi vælge dig? (Min. 100 Ord)
Jeg ville gerne være en del af politiet fordi jeg føler for det, og politi er min passion. Politiet har altid interesseret mig. Jeg tror også jeg kan tag nogen gode beslutninger som politi, komme med gode inputs. Jeg kan også tage styringen hvis noget skulle være galt. Politiet er også en unik rolle i RP fordi det er dem som hjælper alle civile og EMS XD.

Er du ind forstået med at du ALTID skal høre efter en ord ordnet?: Ja

Skal vi vide mere om dig (Fx sygdomme osv)?: Hvis min ansøgning bliver accepteret, siger jeg op som EMS med det samme!

Din underskrift: Bob Bech
+1
Reply